Toimitustavat

Postin kotiinkuljetus
Kodinkoneet tuotteet toimitetaan Posti Oy:n välityksellä koko Suomeen (ei Ahvenanmaalle).
Tuotteet toimitetaan asiakkaalle kerrostalossa asunnon ovelle tai omakotitalossa ulko-ovelle tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteen.
Kun Posti on vastaanottanut tuotteen/tuotteet saatte tiedon toimituspäivästä puhelimitse sekä arvioidusta kellonajasta.
Tilaajan tai valtuutetun henkilön on oltava paikalla vastaanottamassa ja kuittaamassa toimitettu tuote.

Periaatteet ja rajoitukset ovat seuraavat:
- Kohteeseen on oltava esteetön pääsy.
- Kuljetusyksikössä olevan yksittäisen pakkauksen maksimipaino voi olla kuitenkin enintään 120 kg, jotta se viedään kotiin asti.
  Yli 120 kg painavat puretaan vastaanottajan osoittamaan paikkaan, Postin ajoneuvon välittömään läheisyyteen.
  Näitä ovat pääsääntöisesti kaikki kotikylmiöt sekä Side by Side kaapit.
- Vastaanottajan vastuulla on lattioiden riittävä suojaaminen.

Toimitusehdot:
- Posti toimittaa tuotteet tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen. Osoitetta ei ole mahdollista vaihtaa tilauksen jälkeen.
Toimitusosoitteen tai vastaanottajan tietojen vaihtaminen kun lähetys on jo matkalla, on maksullinen lisäpalvelu.
- eKodinkoneet ei vastaa Posti Oy:n tekemistä virheistä toimituksessa tai heistä johtuneesta toimituksen viivästymisestä.
- Tarkista antamasi tiedot, jotta voimme toimittaa tuotteet ajoissa. eKodinkoneet verkkokauppa ja Posti Oy eivät ole vastuussa
myöhästyneistä toimituksista, jos myöhästyminen johtuu epätarkoista tai väärin annetuista tietoista.
- Tuotetta vastaanottaessasi ja ennen allekirjoittamista pyydämme  tarkistamaan heti kaikkien pakettien ja tavaroiden kunnon.
Jos paketissa tai tavaroissa on kuljetusvaurioita, kirjoittakaa siitä asianmukainen huomautus rahtikirjaan.
Pyydämme  ottamaan vaurioista myös valokuvia ja lähettämään ne sähköpostitse info@ekodinkoneet.fi ja
ilmoittamaan asiasta puhelimitse 040 0977 779 mahdollisimman pian mutta ei myöhemmin kun 3 päivän sisällä lähetyksen saapumisesta.
- Kuljetusvaurioita koskevia reklamaatioita otetaan vastaan 3 työpäivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

Postin kotiinkuljetus + asennuspalvelu
Laite kuljetetaan kotiin ja asennetaan käyttövalmiiksi. Asentaja soittaa ja sopii kanssasi toimitusajankohdan.

Kuljetus kierrätykseen
Saatavissa kuljetusyksikköön. Kun uusi laite tuodaan, vanha viedään kierrätykseen,
Tärkeä: Kierrätykseen lähetettävä tuote ei saa olla vakaasti kiinni seinässä tai muussa sen tapaisessa, vaan oltava poistettuna.
Jääkaapppien ja pakastimien on oltava tyhjennettynä ruuasta, pakasteista ja pyyhittynä.
Pyykin- ja astianpesukoneiden on oltava mahdollisimman tyhjennettyjä vedestä.

Nouto Postista
Nouda tilaamasi tuotteet postista. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.
Asiakkaalle ilmoitetaan tavaran saapumisesta postiin.
Tällä toimintatavalla on mahdollista lähettää alle 35 kg:n paketit 60x60x120 cm:ä pienemmillä ulkomitoilla.
Noudetaan lähimmästä postitoimipisteestä
Vastaanottajalle ilmoitetaan postitse, kun tilaus on noudettavissa
Noutamista odottavaa lähetystä säilytetään saapumisviikon lisäksi kaksi täyttä viikkoa.
Ison kokonsa vuoksi isoja kodinkoneita ei voi tilata Noutoon Postista.

Toimituksen hinta
Toimitusmaksu riippuu tilattuista tuotteista, valitusta toimitusmuodosta, Nouto Postista tai Kotiinkuljetus sovitusti.
Tilausjärjestelmä ilmoittaa toimituskustannuksen, jonka saat näkyville kassalla kohdassa Toimituskulut,
ennen kuin teet lopullisen tilauksen.

Toimitusaika
Kaikki tilauksemme, jota on varastossa, pyrimme lähettämään samana tai vähintään seuraavana arkipäivänä
kun ennakkomaksu on saapunut tilillemme. Varastotuotteiden toimitusaika on yleisesti 3 - 5 arkipäivää.
Lopulliseen toimitusaikaan vaikuttaa kuljetusyhtiön jakoaika sekä paikkakunta, johon tilaus toimitetaan.
Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen.

Tilatessasi useita tuotteita, tuotteet voi tulla eri lähetyksinä ja eri päivinä. 
Kun asiakas tilaa toimituksen kotiosoitteeseen tai lisäpalveluita esim asennuksen,  näissä toimitusaika voi olla pidempi.
Kuljetusliike tai asentaja on suoraan yhteydessä asiakkaaseen  ja sopii asiakkaalle sopivan toimitusajan ja varmistaa,
että asiakas on kotona vastaanottamassa lähetystä. Kuljetusliikkeen kuljettajan tulee siis saada yhteys asiakkaaseen
puhelimitse ennen kotitoimitusta. 

Mikäli puhelimitse ei saada yhteyttä lähetystä säilytetään 2 viikkoa, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.
Palveluun kuuluu 1 toimituskerta, mutta tarvittaessa lähetykselle on tilattavissa maksullinen uudelleen toimitus.

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!